Clubleven

Golfclub Lanaken is een jonge dynamische club met voor iedereen wat wils. De aparte internationale sfeer en bourgondische gastvrijheid geven aan onze club een thuisgevoel voor jong en ouder. Er zijn voor alle leden voldoende activiteiten te beleven.

Heren

De heren van Golfclub Lanaken worden verwend met diverse activiteiten zoals een jaarlijkse golftrip, niet te missen Limburgse mannenwedstrijd en de mogelijkheid om elke woensdag mee te spelen op de men’s day.

Verantwoordelijke: Peter Ziolkowski

Vice-captain: Eddy Hellebuyck

Dames

De dames hebben hun wekelijkse afspraak op dinsdag. Ook zij strijden mee met diverse Limburgse wedstrijden.

Verantwoordelijke: Gisele Celen

Vice-captain: Gisele Celen

Senioren

De senioren spelen elke donderdag en je kan kiezen voor 9 of 18 holes. Erna is er steeds tijd voor een gezellig samenzijn.

Verantwoordelijke: Paul Roekaerts

Jeugd

De jeugdcommissie  is er in eerste instantie op gericht de jeugd (van 6 tot 18 jaar) kennis te laten maken met de golfsport, het golfspel spelenderwijs te leren, plezier te beleven en hen voor te bereiden op wedstrijden. Daarnaast willen wij dat zij zich thuis voelen en samen met hun medespelers een vriendschap opbouwen. Wij zijn ervan overtuigd dat je enkel het hoogste doel kunt bereiken wanneer je je goed voelt… met vrienden op de baan en in het clubhuis.

De Jeugdcommissie wordt gevormd door Alex (voorzitter, coaching, wedstrijden),  Maurice (coaching, zomerkamp) en Martijn (coaching, ondersteuning). Wij gaan er samen met team van IMPACT Golf Academy wederom een mooi seizoen van maken.

Starters

Starters worden in de eerste plaats begeleid door de teaching pro, maar we nemen iedereen zo snel mogelijk op in onze club met aangepaste activiteiten en voldoende informatie over het clubleven.

Verantwoordelijke: Johan Ruette

Pin-in

Wie op dinsdag na het werk nog een 9 holes wedstrijd wil spelen, kan bij de pin-in terecht. Deze wedstrijd is de ideale manier om in een drukbezette werkweek toch nog competitief te golfen.

Lanaken Open

GC Lanaken organiseert 6 Lanaken Open wedstrijden, toegankelijk voor alle leden van Golf Club Lanaken en Golf Club Maastricht.  Deze wedstrijden tellen ook mee voor het klassement Heer en Dames van GC Lanaken.