Zaterdag 9 november sluiten we in stijl het seizoen af. Om 12u starten we in shotgun voor de laatste stableford wedstrijd van het seizoen. De wedstrijd op de Limburg Course start om 14.00 uur. Omdat het november is starten alle heren van geel, alle dames van rood.

Om 18u is er de prijsuitreiking van de wedstrijd en om 19u starten we met het diner en het uitdelen van de jaarprijzen. Als je blijft eten, geef dit dat aan bij inschrijving. Het diner bestaat dit jaar uit een aperitief en hapje, uitgebreid pastabuffet en dessert. Deelname wedstrijd is 5 euro (Limburg Course: 3 euro). Diner is 35 euro pp. Betalen kan met gepast cash aan de wedstrijdtafel of via overschrijving met vermelding naam en aantal personen: BE40 1096 6724 6063. Partners zijn uiteraard welkom.

De afsluitwedstrijd wordt zoals de voorbije jaren gesponsord door René en Marina van Reisbureau White Sun in Lanaken, waarvoor dank!