Donderdag 8 september vond de eerste wedstrijd plaats in het kader van de Interclubs voor senioren. Onze mannen treden daar aan in Heren 2 divisie 8.

Tijdens de eerste ontmoeting was AT Golf Vlaanderen uit Tessenderlo de tegenstrever. Plaats delict was de Royal Ostend Golf Club.

Jan Bastiaens en Herman Van Wijnendaele wonnen hun wedstrijd met 2&1. Alain Coucke en Dirk Bammens deden nog iets beter en wonnen met 4&2. Maar het snelst klaar waren onze captain Peter Ziolkowski en Jean-Paul Biller die hun tegenstrever wegzeten met 6&4. Een welverdiende 3-0 overwinning dus.

Van harte proficiat heren met deze geweldige prestatie.

Maar het werk is nog lang niet af. Op 14 september treden onze mannen aan in Sart-Tilman tegen golfclub Beveren en op 20 september in Avernas tegen Wijnvelden. Uiteraard houden wij jullie op de hoogte van hun resultaten en wie weten mogen ze uiteindelijk op 28 september in Oudenaarde strijden voor de promotie!

Jean-Paul Biller – Herman Van Wijnendaele – Jan Bastiaens – Peter Ziolkowski – Alain Coucke – Dirk Bammens
Pittige bunkers daar in Oostende!