Zaterdag 20 augustus vond de 5de wedstrijd van onze Lanaken Open plaats.

Bij de heren stond er geen maat op Yves Nelissen. Met 42 punten nam hij ruim de maat van Ed Waltje (39 punten) en Dimitri Delwaide en Rene Lambrigts (beiden 37 punten). Tony Hennus (36 punten) vervolledigde de top 5.

Bij de dames ging Paula Horrichs (38 punten) met de eerste prijs lopen, gevolgd door Ineke Luijten (36 punten), Katrien Kerkhofs (33 punten), Yolanda Ramakers (32 punten) en Angelien Scharis (30 punten)

De prijs voor de beste stroke-play ging naar John Oomen. Hij speelde de baan in 81 strokes.

Op 15 oktober vindt de 6de Lanaken Open plaats. Dat is tevens de sluitingswedstrijd van ons seizoen. Die dag worden op het afsluitend diner onze heer en dame van het jaar in de bloemetjes gezet!