Ons interclubteam Heren III divisie 5 heeft de promotie naar divisie 4 afgedwongen.

In het openingsweekend wonnen ze met 3-2 van Westgolf en met 4-1 van Andenne. In de derde en laatste wedstrijd werd er gewonnen van Mergelhof met een droge 5-0.

Een prachtige prestatie van ons team dat in hun divisie zelfs overall winnaar werd!

Een welgemeende proficiat aan het hele team: Dimitri Jans, Danny Gorissen, Joris Swennen, Ward Narinx, Luc Lenaerts, Jean-Paul Wagemans, Angelo Amorosi, Sebastien Thirion, Katrien Kzerkhofs (caddy), Patrick Willekens (caddy) en Peter Ziolkowski (kapitein).

Ons interclubteam Heren IV zat dit jaar in een poule van 3. Ze moesten daarom maar 2 wedstrijden spelen i.p.v. de gebruikelijke 3.

Op de openingsdag moesten ze nipt het onderspit delven tegen de gedoodverfde favoriet Spiegelven. Ondanks dat onze vrienden uit Genk ook hun tweede wedstrijd wonnen had de laatste wedstrijd toch nog belang. Bij een overwinning konden onze mannen nog aanspraak maken op de ‘beste tweede plaats’ in de divisie en zo alsnog de promotie afdwingen.

Onze mannen deden wat ze moesten doen. Wellington Oostende werd met 3-2 terug naar de kust gestuurd. Door de vlotte 4-1 winst van Nuclea uit Mol tegen Ostend is de promotie echter (nog) niet voor ons team.

Maar ook zonder die promotie mogen we bijzonder trots zijn op onze ploeg: Eddy Hellebuyck, Alain Coucke, Vetle Rydmark, Dirk Bammens en Martijn Loix (speler-kapitein).