Internationaal golfen

Golfclub Lanaken speelt op een unieke baan in Europa: de Championship Course ligt gedeeltelijk op Nederlands en Belgisch grondgebied. Op hole 8 speel je letterlijk van Nederland naar België. Samen met de Greenzone Golfclub in Finland/Zweden is dit de enige grensoverschrijdende golfbaan in Europa.

Bestuur

Het bestuur staat in voor het welbevinden van de leden binnen de club en neemt de dagelijkse werking van de club op zich.

Voorzitter: Emile Molenaers – voorzitter@golfclublanaken.be
Secretaris – penningmeester: Johan Ruette – info@golfclublanaken.be
Captain: Peter Ziolkowski – captain@golfclublanaken.be
Bestuurslid: Geroen Rubens – geroen.rubens@telenet.be

International Golf Maastricht

International Golf Maastricht is de eigenaar van de golfinfrastructuur op de Dousberg. Zij zijn de eerste partner van Golfclub Lanaken en zij ondersteunen ons met het samenstellen van het starterspakket en het verwerken van de lidmaatschappen.

www.internationalgolfmaastricht.com

Golfclub Maastricht

Golfclub Maastricht is onze Nederlandse zusterclub. Wedstrijden en activiteiten worden samen georganiseerd en dat zorgt voor een unieke internationaal sfeer op onze grensoverschrijdende golfbaan.

www.golfclubdemaastrichtsche.com