Elke maand zetten we 2 leden van onze club in de kijker met 9 vragen over golf. Deze maand is het de beurt aan Lieve Meesters.

Mijn eerste stappen en lessen op het golfterrein dateren van najaar 2016, met Pinksteren 2017 heb ik mijn GBV afgelegd.

Mijn overwinning afgelopen voorjaar (2019) van de handicart wedstrijd. Had helemaal niet in de gaten dat ik gewonnen had!

Volgens mij is dat hole 13, voor sommigen misschien een ongeluksgetal.

Heb nog niet zo erg veel ervaring met andere banen maar Cleydael vond ik prachtig!

Maspalomas op Gran Canaria. Prachtige baan, mooi uitzichten op de zee, heel apart!

Wie zou je meenemen in je ideale vierbal?

Daar ben ik eigenlijk niet zo mee bezig, ik vind het gewoon leuk om fijn te spelen en onderweg toch wel te genieten van een plezierige noot!

Geen idee. Alle tips van mooie banen zijn welkom.

Mijn onmisbaar ijzer 7!

Misschien wel een keertje een ‘hole in one’!

*1 van ons was vroeger een rubriek op golflimburg.be. Met dank aan Xavier Champagne dat we het concept mochten lenen.